I woke up this spirit


God my God
Everything is so hard for me
God my God
Many people ask me where You

Inside of me
My soul fell
But your hand but hid me
In your presence, O God

When I cry, I will remember
Your hand that held me here
I say to my soul, hope in God
For I shall yet praise Him, I will praise

God my God
Everything is so hard for me
God my God
Many people ask me where You

Inside of me
My soul fell
But your hand but hid me
In your presence, O God

When I cry, I will remember
Your hand that held me here
I say to my soul, hope in God
For I shall yet praise Him, I will praise

I will praise You in the midst of trial, amid struggles
I will praise You, I will praise You, come what may
I will praise You, I will praise
I will praise thy name, O LORD

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

O que significa uma guirlanda em sua porta?

Não sou o que os outros querem que eu seja, eu sou quem eu tenho que ser

O mel, o leão e o enigma de Sansão!